Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Πύργος: Χωρίς στέγη και δουλειά…

Χωρίς στέγη και δουλειά ζει τους τελευταίους μήνες στην περιοχή του Κούβελου, ένας πολίτης του Πύργου, ο οποίος, προσπαθεί να βρει κάποιες στιγμές ζεστασιάς στο κτήριο του Πολιτιστικού και Αθλητικού Κέντρου του δήμου Πύργου, που βρίσκεται στην περιοχή.

Ο Γιάννης Μπασιλάρης, όπως εξιστορεί στην εφ. «ΠΑΤΡΙΣ», είναι ένας άνθρωπος που είναι αναγκασμένος το τελευταίο διάστημα να ζει στο κτήριο του Κούβελου, καθώς, οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει που είναι απόρροια της έλλειψης εργασίας, τον έχουν φέρει στο σημείο να είναι άστεγος εδώ και πολύ καιρό. Οι πολύ δύσκολες συνθήκες ειδικά μέσα στο χειμώνα με το τσουχτερό κρύο και σε έναν χώρο χωρίς θέρμανση, τον φέρνουν στην εξαθλίωση. Το Πολιτιστικό και Αθλητικό Κέντρο είναι η μόνη του ελπίδα μέχρι να βρεθεί ένας χώρος που θα μπορεί να τον φιλοξενήσει.


Με ένα στρώμα, μερικές κουβέρτες και τα προσωπικά του αντικείμενα, ο Γιάννης Μπασιλάρης, βρίσκει στέγη σε κάποιο σημείο του εσωτερικού χώρου του δημοτικού κτηρίου στον Κούβελο, ζώντας καθημερινά με τον φόβο, μήπως οι Αρχές τον εκδιώξουν από το σημείο. Όπως ο ίδιος αναφέρει στην εφ. «ΠΑΤΡΙΣ», η περιοχή του Κούβελου, είναι η παλιά του γειτονιά, καθώς από μικρό παιδί, ζούσε εκεί με την μητέρα του, σε ένα σπίτι με ενοίκιο. Ωστόσο οι οικονομικές εξελίξεις αρχικά τον έδιωξαν μακριά από τον τόπο που γεννήθηκε και μεγάλωσε, καθώς αναγκάστηκε να εργαστεί σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

Μοναδική στήριξη η μητέρα του και μια γειτόνισσα

Σήμερα και αφού έχασε και την τελευταία του δουλειά, ζει μόνος του και χωρίς κάποια στέγη, με μοναδική στήριξη, τα λιγοστά χρήματα που του δίνει η μητέρα του από τις οικονομίες της και ένα πιάτο φαγητό, που του ετοιμάζει είτε η ίδια είτε μια γειτόνισσα που συμερίζεται την κατάσταση στην οποία επιβιώνει με όλες του τις δυνάμεις ο Γιάννης.

«Εδώ στην περιοχή μένω τρεις μήνες περίπου. Το μόνο πρόβλημά μου είναι πως δεν έχω δουλειά και αναγκάζομαι να μένω εδώ στον Κούβελο. Η αστυνομία ήλθε και μου έκανε προσαγωγή γιατί έχω βρει στέγη σε δημοτικό κτήριο. Έχω λευκό ποινικό μητρώο και δεν είμαι ούτε κλέφτης ούτε ναρκομανής. Απλά ζητάω μια στέγη και μια δουλειά για να μπορώ να ζω αξιοπρεπώς. Αυτή τη στιγμή με βοηθάει η μητέρα μου οικονομικά από ένα μικρό εισόδημα που παίρνει και μου στέλνει και φαγητό. Το ίδιο κάνει και μια γειτόνισσα εδώ και την ευχαριστώ πολύ», λέει στην εφ. «ΠΑΤΡΙΣ» ο Γιάννης Μπασιλάρης και συνεχίζει «Φοβάμαι που κοιμάμαι μέσα στο κτήριο μήπως έλθει η αστυνομία και με πάει στο Αυτόφωρο, αλλά δεν είμαι ούτε ναρκωμανής ούτε κλέφτης. Εγώ το μόνο που ζητάω είναι κάποια γωνία για να κοιμηθώ. Έχω πάει στην Μητρόπολη τους έχω ενημερώσει και έχω κάνει και αιτήσεις μήπως βρεθεί κάποιο λυόμενο αλλά ακόμα δεν έχω κάποια απάντηση».

Με φαρμακευτική αγωγή

Επίσης, όπως επεσήμανε ο Γιάννης Μπασιλάρης τα τελευταία χρόνια αναγκάζεται να λαμβάνει και φαρμακευτική αγωγή, με αντικαταθλιπτικά χάπια. «Παίρνω αντικαταθλιπτικά χάπια γιατί ήμουν χρόνιος χρήστης αλκοόλ και τώρα το έχω κόψει επτά περίπου χρόνια μέσα στα οποία έχω κάνει δύο υποτροπές. Ψυχικά είμαι καλά και μπορώ να δουλέψω από το πρωί μέχρι το βράδυ αλλά δεν μπορώ να βρω δουλειά και όλες οι πόρτες κλείνουν για εμένα», αναφέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...