με το έργο της μεταφοράς των μαθητών και ποιοι όλα αυτά τα χρόνια, εκμεταλλευόμενοι την έλλειψη ελέγχου, εισέπρατταν χρήματα χωρίς να προσφέρουν υπηρεσίες.
Σε επίπεδο Αχαΐας συζητείται το θέμα ευρέως, ενώ το έργο της μεταφοράς ασκείται από την αιρετή Περιφέρεια, με τους δήμους να δηλώνουν αδυναμία. Η παλαιότερη εμπλοκή που είχε προκύψει με την άρνηση του ΚΤΕΛ να μεταφέρει τους μαθητές λόγω των ανεξόφλητων χρεών, αποτέλεσε αφορμή για να ανοίξει ο φάκελος.
Τα ερωτήματα που τέθηκαν και τα οποία όμως δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχουν απαντηθεί (όπως γράφει σήμερα η "Πελοπόννησος") είναι τα εξής:
• Πόσα δρομολόγια από αυτά που πληρώνει το ελληνικό Δημόσιο είναι εικονικά;
• Πόσα δρομολόγια γίνονται καταχρηστικά;
• Ποιος είναι ο ακριβής αριθμός των μεταφερόμενων μαθητών;
• Πόσοι από τους μεταφορείς αναθέτουν σε τρίτους το έργο της μεταφοράς;
• Υπό ποιες συνθήκες εκτελούνται τα δρομολόγια;
Ο αντιπεριφερειάρχης Γρηγόρης Αλεξόπουλος είχε θέσει το ζήτημα αφήνοντας με σαφήνεια να εννοηθεί ότι στην υπόθεση αυτή γίνεται σπατάλη του δημοσίου χρήματος, εστιάζοντας κυρίως στο θέμα της έλλειψης ελέγχου. «Πώς είναι δυνατόν το κόστος της μεταφοράς το 2006 να ανέρχεται στα 3.900.000 ευρώ και το 2010 να στοιχίζει 8 εκατομμύρια ευρώ. Είναι νούμερα που θα πρέπει να μας προβληματίσουν», είχε επισημάνει χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου