Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Νοσοκομείο Αγρινίου: Μετάγγιση μετά από πέντε ώρες σε ασθενή με γαστρορραγία


«Ιστορία καθημερινής τρέλας στο Νοσοκομείο Αγρινίου», τιτλοφορείται η καταγγελία που έγινε στο agriniopress.gr από αναγνώστη, μετά την περιπέτεια του με τον ασθενή που συνόδευε, στον οποίο και διαγνώστηκε γαστρορραγία.
Δημοσιεύουμε αυτούσια την καταγγελία:

«Είχα λοιπόν την τύχη να χρησιμοποιήσω τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στο Νοσοκομείο της πόλης μας χθες το απόγευμα ώρα 5.30.

Εξωτερικά ιατρεία … τέλειος χώρος , παραλαμβάνουν τον ασθενή που συνόδευα , μετά την αξιολόγηση της κλινικής εικόνας του συγγενή μου διαγνώστηκε γαστρορραγία, σημειώνω την ώρα 5.40 το απόγευμα. Μου λένε από τα επείγοντα , θα μεταφερθεί σε θάλαμο να γίνει μετάγγιση αίματος. Σημειωτέον έχω μαζί μου και δίνω στους γιατρούς εξέταση ιδιωτικού ιατρείου που δείχνει αιματοκρίτη 28.2.

Μεταφέρουν τον ασθενή στον θάλαμό κάπου στις 7 ,καλά μέχρι εδώ ε;

Έχει πάει 9 το βράδυ , ρωτάω, τι γίνεται με το αίμα θα βάλετε; Οχι ακόμα είναι η απάντηση γιατί δεν έχουμε τις απαντήσεις του αιματολογικού και η φυσιολογική μου ερώτηση , μα αφού διαγνώστηκε γαστρορραγία , και η απάντηση , και τι φταίμε εμείς αν αργεί το αιματολογικό;


Ώρα 10 το βράδυ ακόμα το αιματολογικό τις απαντήσεις , σημειωτέον ότι δεν δέχτηκαν τις εξετάσεις του ιδιώτη γιατρού, προφανώς οι γιατροί του νοσοκομείου μας έχουν σπουδάσει στο Χάρβαρντ και οι ιδιώτες στην Τανζανία.

Αρχίζω να αντιδρώ έντονα πλέον η κατάσταση του συγγενή μου χειροτερεύει, έχει γίνει ποιό κίτρινος κι από λεμόνι , τι θα γίνει επιτέλους θα βάλετε αίμα; Ναι τώρα περιμένουμε τον νοσοκόμο να πάει να το φέρει…από που ρωτώ από Αθήνα έρχεται; Σας παρακαλώ κύριε μου απαντά με βλοσυρό ύφος μια νοσηλεύτρια …. τι να κάνει ο άνθρωπος ένας νοσοκόμος για όλο το νοσοκομείο, και είναι και μεγάλο. Τελικά 10.35 έρχεται το αίμα , έχουν περάσει ήδη 5 ώρες , αιματοκρίτης του συγγενή μου ….25.1 , 3 μονάδες κάτω ….. .Μήπως να μου απαντήσει κάποιος πόσο ανεβαίνει ο αιματοκρίτης με μετάγγιση μιας φιάλης αίματος; Αν υπάρχει η στοιχειώδης ευθιξία κύριε διοικητά περιμένω να μου απαντήσετε. 5 ώρες για να βάλουν μια φιάλη αίματος σε άνθρωπο που χρειάζεται επειγόντως μετάγγιση , και κάτι τελευταίο ….περνάει ο γιατρός για επίσκεψη ….γιατί δεν έχει καθετήρα ο ασθενής ρωτά, η απάντηση , ξέχασαν να του βάλουν στα επείγοντα .

Κύριε διοικητά ειλικρινά έχω την απορία τα γνωρίζετε όλα αυτά ; Αν όχι πρέπει να τα μάθετε αν τα γνωρίζετε μήπως λέω εγώ να το κλείσουμε το μαγαζί γιατί μόνο νοσοκομείο δεν είναι; Και ειλικρινά εύχομαι να μην χρειαστεί κανείς σας να νοσηλευτεί σε αυτό το υπέροχο νοσοκομείο κατά τα λεγόμενα αυτού που το εγκαινίασε , για τον Σαλμά λέω και για τους χειροκροτητές του στα εγκαίνια ….μια μέρα πριν την αποπομπή του από υπουργό . Η ταμπέλα απ’ έξω όμως γράφει ότι εγκαινιάσθηκε από τον Σαλμά ….. ματαιοδοξία το μεγαλείο σου…..

….και η τρέλα έχει και συνέχεια ….. 2.5 ώρες σήμερα το πρωί να αλλάξουν ένα ορό από τις 7.30 που ειδοποίησα ήρθαν 10.00 και υποτίθεται ότι ο άνθρωπος αυτός έχει αρκετά μεγάλο πρόβλημα ….. και στην ερώτηση μου γιατί αργείτε η απάντηση ….. και τι θέλετε να κάνουμε δυο νοσηλεύτριες έχει ….. και αν σας αρέσει αλλιώς ….»


agriniopress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...