Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Πάτρα: Απελπισμένος πατέρας: "Θέλω μια ένεση ευθανασίας για το παιδί μου" [video]

«Ζητώ μία ένεση ευθανασίας για την κόρη μου Μαρία, για να λυτρωθεί το κοινωνικό ίδρυμα του ΕΟΠΥΥ από τα έξοδα προς αυτήν για να κρατηθεί στη ζωή».

Με αυτό το ειρωνικό μήνυμα, που ανάρτησε στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, ο Πατρινός Νίκος Πουλκουρτζής επαναφέρει το αίτημά του να γίνει ευθανασία στην κόρη του μετά την έγγραφη απάντηση του ΕΟΠΥΥ ότι δεν μπορεί να τις καλύψει τα αναλώσιμα (διατροφής, φροντίδας κ.ά.) που είναι απαραίτητα για την επιβίωσή της.

Χθες, ο πατέρας της ανάπηρης Μαρίας προχώρησε σε απεργίας πείνας έξω από τα γραφεία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

«Αδυνατώ να καλύψω τα χρήματα που απαιτούνται για να κρατήσουν στη ζωή το παιδί μου. Κι αφού το κράτος πρόνοιας δεν το αναλαμβάνει, ζητώ να μου δοθεί μία ένεση για να του κάνω ευθανασία. Δεν έχω άλλο τρόπο, να το ζήσω ούτε μπορώ να το βλέπω να αργοπεθαίνει αβοήθητο» ανέφερε κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας του.

Οι παρεμβάσεις που έγιναν χθες προς τη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ από τοπικούς φορείς ήταν αυξημένες. Η διοίκηση του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών ζήτησε να υπάρξει έγκριση για κάλυψη όλων των αναγκών της νεαρής ανάπηρη γυναίκας.

Δείτε πως είχε αντιδράσει στο παρελθόν ο τραγικός πατέρας


Τότε το ΠΑΜΕ είχε παρέμβει στα γραφεία της αποκεντρωμένης διοίκησης της Περιφέρειας και, αφού πρόλαβαν κυριολεκτικά "στην πόρτα" τον γενικό διευθυντή Μ.Αγγελάκα, του έθεσαν το θέμα και απαίτησαν να δοθεί άμεσα λύση μέσα στην ημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...