Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Δυτική Ελλάδα: Ο τουρισμός θα αναστήσει τον σιδηρόδρομο

Επί τάπητος έχει τεθεί η αξιοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, με προοπτική την τουριστική εκμετάλλευση με γραμμές που θα συνδέουν ολόκληρη τη δυτική ακτογραμμή της Πελοποννήσου. Η Περιφέρεια Πελοποννήσου επεξεργαζεται ήδη το σχέδιο, προσβλέποντας στη Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκεται ήδη σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Προς επεξεργασίσ βρίσκεται το φιλόδοξο σχέδιο για την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, το οποίο σήμερα βρίσκεται ανενεργό έπειτα από την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να περικόψει τα ζημιογόνα δρομολόγια. Το ενδιαφέρον για εκμετάλλευση εστιάζεται στις τουριστικές γραμμές και συγκεκριμένα σε ολόκληρη τη δυτική ακτογραμμή της Πελοποννήσου, δηλαδή:

* Πάτρα-Κυπαρισσία-Καλαμάτα,

* Πάτρα-Κυλλήνη-Κατάκολο και σύνδεση με σημαντικούς τουριστικούς πόλους αναψυχής (Ολυμπία, Καϊάφα και ολόκληρη η δυτική ακτή κ.λπ.).

Από το σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου, σήμερα γίνεται αξιοποίηση ορισμένων τμημάτων, όπως του προαστιακού της Πάτρας, της γραμμής Ολυμπία-Κατάκολο αλλά και του Οδοντωτού Διακοπτό-Καλάβρυτα, γραμμές που παρουσιάζουν υπολογίσιμη επιβατική κίνηση και σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης. Για παράδειγμα, ο προαστιακός σιδηρόδρομος της Πάτρας μεταφέρει περίπου 3.000 επιβάτες, σε μια διαδρομή μήκους 13 χιλιομέτρων, που σε μόλις 15 λεπτά συνδέει το κέντρο της πόλης με τα προάστια.
pelop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...