Το οξύμωρο στο Ευηνοχώρι είναι πως ενώ ο δήμος Μεσολογγίου αδυνατεί να συντηρήσει την κεντρική πλατεία Νιαβή που κατασκευάστηκε πριν δυο χρόνια περίπου, κατασκευάζει άλλη μια πλατεία -καταπατώντας την περιουσία του ΟΣΕ- νόμιζοντας άραγε πως έτσι θα φέρει ανάπτυξη στον τόπο;;; Κι όμως παρόλο που η σιδηροδρομική γραμμή Αγρίνιου – Κρυονερίου παραμένει από την ανακαίνισή της ανενεργή, αποτελεί μια υποδομή που μπορεί να φέρει ανάπτυξη.
Τρανό παράδειγμα το σχέδιο που έχει εκπονήσει ο Σύνδεσμος Φίλων του Σιδηροδρόμου και σύμφωνα με το οποίο οι επισκέπτες της περιοχής θα μπορούσαν να κάνουν τον γύρο της Πελοποννήσου χρησιμοποιώντας το τρένο στην ανενεργή πλέον γραμμή της Πελοποννήσου, όπως και η σιδηροδρομική γραμμή Αγρινίου Κρυονερίου. Σύμφωνα με δημοσίευμα του euro2day.gr που παρουσιάζει το εν λόγω σχέδιο, η τουριστική αξιοποίηση γραμμών που έχουν τεθεί εκτός δικτύου μπορεί να αποφέρει μελλοντικά σημαντικά έσοδα. Το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται από το κοινό για την γραμμή που συνδέει το Κατάκολο με την Ολυμπία, την διαδρομή του οδοντωτού από το Διακοφτό στα Καλάβρυτα, αλλά και τη γραμμή Αθηνών – Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου που παρουσιάζει τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον, καθώς στην περιοχή αυτή ενυπάρχουν μοναδικά Μνημεία Αρχαιολογικού ενδιαφέροντος (Μυκήνες, Τίρυνθα, Ακρόπολης Άργους, Επίδαυρος) τα οποία ετησίως προσελκύουν το ενδιαφέρον εκατομμυρίων Ελλήνων και ξένων τουριστών».
Γιατί λοιπόν να γίνει κάτι αντίστοιχο και στη γραμμή Αγρινίου – Κρυονερίου όταν δίπλα από το Ευηνοχώρι -μιας και αναφερόμαστε σε αυτό- και σε απόσταση αναπνοής από τη γραμμή υπάρχει ο αρχαιολογικός χώρος της Καλυδώνας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου