Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Το ανεκπλήρωτο όνειρο της αδικοχαμένης φοιτήτριας - Η ώρα των μεταμοσχεύσεων!

Την ώρα που οι γιατροί του ΑΧΕΠΑ ετοιμάζονται για τις μεταμοσχεύσεις, η τελευταία επιστολή της αδικοχαμένης Ειρήνης προκαλεί συγκίνηση...


Οι κερατοειδείς της άτυχης κοπέλας θα μεταμοσχευθούν εντός της ημέρας σε ένα 29χρονο και την ερχόμενη Δευτέρα σε μια 30χρονη που πάσχουν από κερατόκωνο.

Οι μεταμοσχεύσεις θα πραγματοποιηθούν στην Α΄ Οφθαλμολογική Κλινική του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ και όπως ανέφερε ο διευθυντής της καθηγητής Παναγιώτης Οικονομίδης χθες (09-01-2014) έγιναν δύο μεταμοσχεύσεις κερατοειδούς σε νέους 21 και 22 ετών αντίστοιχα με μόσχευμα από έναν νέο 21 ετών που έχασε τη ζωή του από ρήξη ανευρύσματος και εγκεφαλική αιμορραγία.


“Το 2013 στην Κλινική μας έγιναν 70 μεταμοσχεύσεις κερατοειδούς ενώ το 2012 είχαν γίνει 100” πρόσθεσε ο κ. Οικονομίδης. Εξηγώντας τους λόγους της μείωσης των μεταμοσχεύσεων κατά το περασμένο έτος είπε: “Ενώ η εκκλησία τάσσεται υπέρ των μεταμοσχεύσεων, όταν κάνουμε ενημερωτικές εκδηλώσεις για τη δωρεά οργάνων έρχονται άτομα από παραθρησκευτικές οργανώσεις και μοιράζουν φυλλάδια κατά της δωρεάς οργάνων και αποτρέπουν τον κόσμο”.


Το ανεκπλήρωτο όνειρο της άδικοχαμένης Ειρήνης
 
"Ονειρεύομαι μια γειτονιά, στενό δρομάκι και ζεστοί άνθρωποι. Χαμόγελα και πίκρες και χέρια που σ’ αγκαλιάζουν και κάνουν περισσότερα τα πρώτα και λιγότερες τις δεύτερες. Ονειρεύομαι να "μάθω γράμματα, να γίνω άνθρωπος" όπως λέει και η γιαγιά μου. Να μάθω γράμματα, για να ανοίξει το μυαλό μου και τα μάτια της ψυχής μου και μ’ αυτά να αντικρίζω τον κόσμο και τον άνθρωπο. Ονειρεύομαι να ασκήσω το επάγγελμα που μ’ αρέσει, χωρίς να χρειαστεί να «φιλήσω κατουρημένες ποδιές» ή να περάσω από γραφεία πολιτικών, πολιτευόμενων, γραμματέων και γραμματικών".

Αυτά έγραφε μεταξύ άλλων, το ένα από τα δύο θύματα της τραγωδίας, η αδικοχαμένη Ειρήνη Τριανταφύλλου, σε άρθρο της στον τοπικό τύπο, με αφορμή την ´ΙΓ Σύνοδο της Βουλής των Εφήβων στις 15 Οκτωβρίου 2008. Αποσπάσματα από το άρθρο της, δημοσιεύονται στο messolonghinews.

Ολοκληρώνοντας το άρθρο της, η ίδια σημείωνε: " Ονειρεύομαι να φτιάξω τη δική μου οικογένεια και να μεγαλώσω τα παιδιά μου με τις αρχές και τις αξίες που οι δικοί μου γονείς έδωσαν σε μένα, για να στηρίξω πάνω σ’ αυτές την ψυχή μου, το μυαλό και τη ζωή μου. Ονειρεύομαι να έχω δίπλα μου ανθρώπους αληθινούς, που θα μ’ αγαπάνε και θα τους αγαπώ ελεύθερα και κατ’ επιλογήν μου.... Η επανάστασή μου έχει αρχίσει, την ακούτε;;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...