Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Σουγλέρης για τον ναζιστικό χαιρετισμό: «Μετανιώνω, αλλά το έκανα για πλάκα!»

Ο ποδοσφαιριστής της Αστραπής Ψαροφαΐου, Σπύρος Σουγλέρης, μίλησε στο gazzetta.gr για τον ναζιστικό χαιρετισμό και ξεκαθάρισε ότι το έκανε για πλάκα και ότι δεν ασπάζεται την ιδεολογία των ναζί.

Ο Σουγλέρης πέτυχε γκολ απέναντι στην ομάδα του Λιμνοχωρίου και πανηγύρισε με υψωμένο χέρι, γεγονός που προκάλεσε άμεσες αντιδράσεις. Ο ίδιος στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε ότι ο εν λόγω χαιρετισμός δεν είναι ναζιστικός, αλλά αρχαιοελληνικός και ότι το έκανε για να εκφράσει τη συμπαράστασή του στον Κατίδη. Μιλώντας στο gazzetta.gr μία μέρα μετά και έχοντας τη δυνατότητα να σκεφτεί με πιο καθαρό μυαλό μίλησε για τον χαιρετισμό, για τον Κατίδη και την τιμωρία που του επιβλήθηκε, καθώς και για τις απόψεις του.

Τι ακριβώς έγινε και χαιρέτησες με αυτόν τον τρόπο;
«Εγώ απλά το έκανα για πλάκα. Δηλαδή με τους φίλους μου που ήταν απ' έξω και με βλέπανε και είχαν πει να διακωμωδήσουμε την υπόθεση Κατίδη, γιατί είμαστε κατά αυτής της τιμωρίας που του επέβαλαν. Δεν πρέπει για ένα λάθος να πέφτουν όλοι πάνω σε ένα 20χρονο παιδί. Κάναμε μια πλάκα. Δεν είμαι ναζιστής. Το αντίθετο, είμαι ενάντια του ναζισμού. Εχω τελείως διαφορετικές απόψεις και θέλω όλος ο κόσμος να είναι καλά σε αυτούς του δύσκολους καιρούς που περνάμε και να υπάρχει αγάπη. Είμαι κατά του ναζισμού. Ήταν μια πλάκα που κάναμε με φίλους. Αν ακούσατε τον ήχο από το βίντεο γελούσαν και οι φίλοι μου, γιατί ήξεραν ότι θα τον κάνω και από το πουθενά έγινε ολόκληρο θέμα χωρίς να το περιμένω. Αν έθιξα κανένα, ζητώ συγνώμη. Ήταν μια πλάκα και τίποτα παραπάνω, επειδή ήθελα να διακωμωδήσω το θέμα γιατί στεναχωρήθηκε με την τιμωρία ενός 20χρονου παιδιού».
 
Λέμε ένα 20χρονο παιδί... Είκοσι χρονών όμως υποτίθεται ότι έχεις την παιδεία, τον χαρακτήρα και την εμπειρία για να κρίνεις κάποια πράγματα. Κυρίως όταν αφορούν τέτοια ζητήματα...
«Όταν είσαι 20 χρονών ακόμα πιστεύω δεν έχεις ωριμάσει και όταν από το πουθενά όλα τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν πάνω σου ξαφνικά μπορείς να κάνεις κάποιες λάθος κινήσεις. Επειδή έχουμε δημοκρατικό πολίτευμα και είμαστε σε μια χώρα που όλοι οι άνθρωποι έχουμε δείξει ότι αγαπάμε τον συνάνθρωπό μας, πιστυεύω ότι θα έπρεπε να τον αγκάλιαζαν και να τον συμβούλευαν. Ούτε αυτός πιστεύει και νομίζω ότι αυτό που έκανε του βγήκε αυθόρμητα». 
 
Θεωρείς ότι λείπουν από το ποδόσφαιρο οι κατάλληλοι άνθρωποι να καθοδηγήσουν τα παιδιά;
«Δεν υπάρχει σε κάθε ομάδα κάποιος που να μπορεί αυτά τα παιδιά να τα κρατά και να μην χάνουν τον έλεγχο, γιατί όλοι άνθρωποι είμαστε. Θες από δημοσιότητα, θες από κάποιον άλλο λόγο, πρέπει κάποιος να μας μαζεύει. Όπως και τον Κατίδη κάποιος έπρεπε να τον συμβουλέψει, όχι να τον τιμωρήσουμε. Και για αυτό του συμπαραστέκομαι. Αν όντως πιστεύει στο ναζισμό είμαι κατά, αλλά, νομίζω ότι δεν πιστεύει».
 
Όπως και να έχει είναι μια χειρονομία με αμαρτωλό παρελθόν και είναι λογικό να ερμηνευτεί με αυτόν τον τρόπο. Έχει μετανιώσει που την έκανες; 
«Έχω μετανιώσει για την έκταση που πήρε. Κάποιοι το είδαν διαφορετικά... Σίγουρα το έχω μετανιώσει, γιατί δεν το έκανα για αυτό το λόγο. Είπα και πάλι ότι είμαι ενάντια στο ναζισμό. Γιατί μια πλάκα έγινε ολόκληρο θέμα».
 
 gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...