Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Την Παρασκευή συνεδριάζει η Οικονομική Επιτροπή Πάτρας

Συνεδριάζει στο Δημοτικό Κατάστημα (Μαιζώνος 147- 3ος όροφος), την 1η Ιουνίου 2012, ημέρα Παρασκευή και ώρα 11:30 π.μ., η Οικονομική Επιτροπή, με τα παρακάτω θέματα:

  1. 1. Έγκριση τεχνικών προδιαγραφών, καθορισμός του τρόπου εκτέλεσης, κατάρτιση και σύνταξη των όρων του διαγωνισμού, για την προμήθεια ξυλείας για τις ανάγκες συνεργείων του Δήμου Πατρέων, προϋπολογισμού δαπάνης 150.060,00 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α 23% (Εισηγητής: Γεώργιος Σιγαλός- Αντιδήμαρχος, Αρμόδιοι Δ/ντές: Νικόλαος Αλιβιζάτος, Αντώνιος Αλαμόλας)
  2. 2. Έγκριση τεχνικών προδιαγραφών, καθορισμός του τρόπου εκτέλεσης, κατάρτιση και σύνταξη των όρων της υπ’ αριθ. 9/2012 διακήρυξης για τη μίσθωση μηχανημάτων για καθαρισμό περιαστικών δασών για πρόληψη πυρκαγιών και ψήφιση πίστωσης για 34.932,00 € (Εισηγητής: Γεώργιος Σιγαλός- Αντιδήμαρχος, Αρμόδιοι Δ/ντές: Νικόλαος Αλιβιζάτος, Κων/νος Γεωργίου)
  3. 3. Λήψη απόφασης για την απόδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής προνοιακών επιδομάτων, διμήνου Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου 2012 (Διονυσία Ρούβαλη) (Εισηγητής: Χαράλαμπος Στανίτσας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Διευθύντρια: Ιωάννα Κάκκου)
  4. 4. Λήψη απόφασης για την απόδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής προνοιακών επιδομάτων, διμήνου Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου 2012 (Δημήτριος Νικολετάτος) (Εισηγητής: Χαράλαμπος Στανίτσας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Διευθύντρια: Ιωάννα Κάκκου)
  5. 5. Λήψη απόφασης για την απόδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής προνοιακών επιδομάτων, διμήνου Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου 2012 (Ελένη Βάκρου) (Εισηγητής: Χαράλαμπος Στανίτσας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Διευθύντρια: Ιωάννα Κάκκου)
  6. 6. Λήψη απόφασης για την απόδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής προνοιακών επιδομάτων, διμήνου Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου 2012 (Αντώνιος Ασπιώτης) (Εισηγητής: Χαράλαμπος Στανίτσας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Διευθύντρια: Ιωάννα Κάκκου)
  7. 7. Έγκριση απόδοσης λογαριασμού από υπόλογο εντάλματος προπληρωμής, για δαπάνες που αφορούν φωτοαντίγραφα στο φωτοτυπικό των Δικαστηρίων Πατρών (Κοντοδημητροπούλου Ιωάννα) (Εισηγητής: Χαράλαμπος Στανίτσας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Διευθύντρια- Ελένη Αννίνου)
  8. 8. Έκδοση εντάλματος προπληρωμής και ορισμός υπόλογου Δημοτικού Υπαλλήλου για πληρωμή τελών ταξινόμησης και Κ.Τ.Ε.Ο. (Εισηγητής: Αχιλλέας Γεωργακόπουλος- Αντιδήμαρχος, Αρμόδιος Δ/ντής: Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος)
  9. 9. Έγκριση δαπανών που πληρώθηκαν από την παγία προκαταβολή, για επείγουσες και έκτακτες ανάγκες (Εισηγητής: Παναγιώτης Βαφέας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Δήμητρα Σπηλιοπούλου)
10. Παροχή πάγιας προκαταβολής της Δημοτικής Κοινότητας Οβρυάς (Εισηγητής: Παναγιώτης Βαφέας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Δήμητρα Σπηλιοπούλου)
11. Παροχή πάγιας προκαταβολής της Τοπικής Κοινότητας Πετρωτού (Εισηγητής: Παναγιώτης Βαφέας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Δήμητρα Σπηλιοπούλου)
12. Παροχή πάγιας προκαταβολής της Τοπικής Κοινότητας Κρήνης (Εισηγητής: Παναγιώτης Βαφέας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Δήμητρα Σπηλιοπούλου)
13. Ακύρωση της 160/2012 Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής και ψήφιση πίστωσης για τον έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων χρήσης 2011 του Καλλικρατικού Δήμου Πατρέων, από ορκωτό λογιστή (Εισηγητής: Παναγιώτης Βαφέας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Δήμητρα Σπηλιοπούλου)
14. Ψήφιση πίστωσης ποσού 1445,32 €, για πληρωμή δαπάνης εργαστηρίου ελέγχου δοκιμίων (Εισηγητής: Βασίλειος Λοτσάρης – Αντιδήμαρχος, Αρμόδιος Δ/ντής: Βασίλειος Σταμόπουλος).
15. Ψήφιση πίστωσης ποσού 3.493,20 €, για την προμήθεια πυροσβεστικών υλικών – αναλωσίμων με διαπραγμάτευση, για τις ανάγκες του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας (Εισηγητής: Αχιλλέας Γεωργακόπουλος- Αντιδήμαρχος, Αρμόδιοι Δ/ντές: Ελένη Αννίνου & Νικόλαος Αλιβιζάτος)
16. Ψήφιση πίστωσης για τη σύναψη συμβολαίου για τη Συντήρηση – Υποστήριξη των Προγραμμάτων της Μισθοδοσίας και του Προσωπικού (Εισηγητής: Ανδρέας Φίλιας – Αντιδήμαρχος, Αρμόδιος Δ/ντής: Δημήτριος Γούλας)
17. Ψήφιση πίστωσης ποσού 400,00 ευρώ με ΦΠΑ, για την πληρωμή της συντήρησης του ανελκυστήρα του κτηρίου της Κοινωνικής Πρόνοιας (Εισηγητής: Χαράλαμπος Στανίτσας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Διευθύντρια: Ιωάννα Κάκκου)
18. Ψήφιση πίστωσης ποσού 52.000,00 € εκ του συνολικού ποσού των 153.558,63 €, για την αποζημίωση τμήματος επί της οδού Καλαβρύτων μεταξύ των Ο.Τ. 1684α και 1208, ιδιοκτησίας κ. Βασιλικής Γκέκα στο Ψαροφάϊ (Εισηγητής: Χρήστος Λέγκας Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Ελένη Αλεξοπούλου)
19. Ψήφιση πίστωσης ποσού 30.255,42 € εκ του συνολικού ποσού των 213.255,42 €, για την αποζημίωση των κ.κ. Μαρίνου Δεσύλλα, Χρήστου Δεσύλλα, Διονυσίου Δεσύλλα και Δήμητρας Μπεκίρη καθώς και των κ.κ. Νικολάου Σιάγα και Αταλάντης Σιάγα, σε εφαρμογή της υπ’ αριθμ. 819/07 Απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πατρών (Εισηγητής: Χρήστος Λέγκας Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Ελένη Αλεξοπούλου)
20. Ψήφιση πίστωσης ποσού 16.000,00 € εκ του συνολικού ποσού των 25.192,00 €, για την αποζημίωση τμήματος στην προέκταση της οδού Τριάντη μεταξύ των Ο.Τ. 1567 και 1568, ιδιοκτησίας των κ.κ. Ανδρέα Σπηλιωτόπουλου και Σπυρίδωνα Σπηλιωτόπουλου, στον Άγιο Γεώργιο Λάγγουρα, κατόπιν άρσης απαλλοτρίωσης (Εισηγητής: Χρήστος Λέγκας Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Ελένη Αλεξοπούλου)
21. Ψήφιση πίστωσης ποσού 6.728,69 για την αποζημίωση των κ.κ. Βασιλείου και Γεωργίας Αθανασοπούλου, σε εφαρμογή της υπ’ αριθμ. 1270/2010 διαταγής πληρωμής του Ειρηνοδικείου Πατρών (Εισηγητής: Χρήστος Λέγκας Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Ελένη Αλεξοπούλου)
22. Ψήφιση πίστωσης ποσού 42.980,00 € εκ του συνολικού ποσού των 104.535,50 €, για την αποζημίωση προβλεπομένου κοινοχρήστου χώρου (δρόμος), ιδιοκτησίας της κ. Σταρούλας χας Ανδρέα Μπρίνια, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 87/98 διορθωτική πράξη εφαρμογής, της αρχικής 2/90 πράξης εφαρμογής για την περιοχή (πολεοδομική ενότητα) «Κ. Συχαινά – Ανθούπολη» του Δήμου Πατρέων (Εισηγητής: Χρήστος Λέγκας Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Ελένη Αλεξοπούλου)
23. Ψήφιση πίστωσης ποσού 4.715,00 € εκ του συνολικού ποσού των των 12.715,00 €, που απιτείται για την αποζημίωση προβλεπομένου κοινοχρήστου χώρου (δρόμος), ιδιοκτησίας της κ. Μωραΐτη Ελένης, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 10/2000 Διορθωτική Πράξη επί της υπ’ αριθμ. 2/90 Πράξης Εφαρμογής, στην περιοχή «Κάτω Συχαινά-Ανθούπολη» του Δήμου Πατρέων (Εισηγητής: Χρήστος Λέγκας Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Ελένη Αλεξοπούλου)


24. Ψήφιση πίστωσης ποσού 4.078,85 €, για την αποζημίωση προβλεπομένου κοινοχρήστου χώρου (δρόμος), ιδιοκτησίας της κ. Ναυσικάς Μπίτζα, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 10/2000 Διορθωτική Πράξη επί της υπ’ αριθμ. 2/90 Πράξης Εφαρμογής στην περιοχή «Κάτω Συχαινά-Ανθούπολη» του Δήμου Πατρέων (Εισηγητής: Χρήστος Λέγκας Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Ελένη Αλεξοπούλου)
25. Διόρθωση της 124/2012 προηγούμενης Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής σχετικά με ψήφιση πίστωσης ποσού 67.271,54 € εκ του συνολικού ποσού των 138.302,54 €, για την αποζημίωση προβλεπομένου κοινοχρήστου χώρου (δρόμου), ιδιοκτησίας Ανδρέα Μακρυπόδη, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 2/95 Πράξη Εφαρμογής στις περιοχές Αρόη – Σαμακιά –Γηροκομειό-Διάκου –Παγώνα, του Δήμου Πατρέων(Εισηγητής: Χρήστος Λέγκας Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Δ/ντρια: Ελένη Αλεξοπούλου)
26. Καταβολή τρίμηνων αποδοχών στην πρώην δημοτικό υπάλληλο Παπαδοπούλου Ελένη του Δημητρίου (Εισηγητής: Χαράλαμπος Στανίτσας- Αντιδήμαρχος, Αρμόδια Διευθύντρια- Ελένη Αννίνου)
27. Λήψη απόφασης για άσκηση έφεσης του Δήμου Πατρέων κατά της 254/2012 απόφασης Τακτικής Διαδικασίας του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πατρών (αγωγή Αλεξίου Λαζανά) (Αρμόδιος Νομικός Σύμβουλος: ΦαίδωνΚουλούρης)
28. Λήψη απόφασης για άσκηση έφεσης κατά της υπ’ αριθ. 154/2012 απόφασης του Ειρηνοδικείου Πατρών (Αγωγή Κων/νου Κοτσορώνη, Νικολάου Βεντούρα κ.λ.π.) ) (Αρμόδιος Νομικός Σύμβουλος: ΦαίδωνΚουλούρης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...